Shop Mobile More Submit  Join Login
.:Katibu's contest:. by daekazu .:Katibu's contest:. by daekazu
Ladies and gentlemen, that's my entry for KatiBu's -> :snowflake::snowflake: coloring contest (her lineart + my color).
I didn't want to change the girl's clothes. Colors of her outfit are based on Sailor Mercury, my favourite Sailor. ;] The background is pink and blue because 1) this is a coincidence, 2) these are the best colors on earth! :>>>~~

Photoshop and mouse.

~~~~EDIT~~~~

I've decided to submit a version without background. The version with background can be seen here. -> [link]
Add a Comment:
 
:iconag11:
AG11 Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist Digital Artist
Pritty good did you went to school for this
Reply
:iconai-to-maho:
Ai-to-maho Featured By Owner Jun 17, 2011
Wow I like the hair!! totally anime!!
Reply
:iconlextoro7:
lextoro7 Featured By Owner Oct 31, 2009
Katibu's contest she is very sexy and beautiful . good work
Reply
:iconkohaku-dono:
kohaku-dono Featured By Owner May 24, 2008
She's lovely, but her neck, head, and shoulders seem a little squished.
Reply
:iconiyalia:
Iyalia Featured By Owner Nov 22, 2007  Hobbyist Traditional Artist
Katibu from...Oekaki no smoczym?!!!

Oh what chance if it is O:!
Reply
:icongeoffreydean:
geoffreydean Featured By Owner Aug 14, 2007  Hobbyist Digital Artist
Sailor Mercury is rad!
Reply
:iconwolffangcomics:
WolffangComics Featured By Owner May 8, 2007
i just love the hair :D
Reply
:iconoheysteenz:
oheysteenz Featured By Owner Dec 16, 2006  Student Digital Artist
WOW! that's so cool...i like the background on the other one. ^^
Reply
:iconsgr0ntheasphalt:
sgr0ntheasphalt Featured By Owner Nov 30, 2006
just wondering... did you forget to credit the lineart back to *KatiBu? cause you shouldn't really be thanking people for compliments on aspects of the artwork aside from the color.
Reply
:icondaekazu:
daekazu Featured By Owner Dec 1, 2006
"Ladies and gentlemen, that's my entry for KatiBu's -> :snowflake::snowflake: coloring contest (her lineart + my color)."

from description...

+ title

+ her nick 2 times on this artwork
Reply
:iconjimmymfknwinn:
JimmyMFKNWinn Featured By Owner Oct 30, 2006  Hobbyist General Artist
kick ass character design and details and stuff oyea!!
Reply
:iconwynnter89:
wynnter89 Featured By Owner Sep 21, 2006
Great job, she is hot !!!
Reply
:icongreeneyedbrunette:
GreenEyedBrunette Featured By Owner Sep 19, 2006  Student Traditional Artist
Excelant (Sp?) anatomy!
Reply
:iconmarias17:
MariaS17 Featured By Owner May 17, 2006
What did you use for the out line?
Reply
:iconsablelieger:
Sablelieger Featured By Owner Apr 9, 2006
Nice, I love the way you did this one; She looks hot in iMac Blue.
Reply
:iconnaomiichiru:
naomiichiru Featured By Owner Mar 4, 2006  Hobbyist Writer
Awesome. Glad to know someone still likes anything to do with Sailor Moon. Mercury's one of my favourites, as well.
Reply
:iconslams:
slams Featured By Owner Jan 9, 2006
Loevely colouring!
Reply
:icontelthona:
telthona Featured By Owner Jan 4, 2006  Professional Digital Artist
Wooooooo! *-* jaka anatomia!
Reply
:iconrose-of-a-gypsy:
Rose-of-a-Gypsy Featured By Owner Dec 30, 2005
I wish I had that kind of talent. :blackrose:
Reply
:iconneherenia:
Neherenia Featured By Owner Dec 30, 2005
Interesting but maybe you should work on the coloring much more :nod:
Reply
:icondesten:
DesteN Featured By Owner Dec 30, 2005  Professional Digital Artist
Very nice coloring :)
Reply
:iconpsychogizmo:
psychogizmo Featured By Owner Dec 27, 2005  Hobbyist Photographer
Oo wow, that's really cool. You did an awesome job of coloring this! I love the hair.
Reply
:icondecarla:
DeCarla Featured By Owner Dec 26, 2005
i love her outfit. it's gorgeous and her hair is so cute:clap:
Reply
:iconayanamiangel:
AyanamiAngel Featured By Owner Dec 26, 2005
Lol! Eheh! See ya! `_^
Reply
:iconsilwena:
silwena Featured By Owner Dec 26, 2005
Jednak zrobiles :D extra :D ja sie zachcialam.. ale koniec koncow.. neee.. zrobie jakis inny. ot tak sobie. Poza tym lineart srednio mi sie podoba: inne ma taaakie piekne! :love:

co do tla.. mnie sie podoba wlasnie z tlem. Ale wiem o co chodzilo i biale tlo faktycznie pozwala dostrzec wiele.. kolorowe zas zmuszalo by do full view. IMHO :)

:heart:
Reply
:iconarwen-udomiel:
Arwen-udomiel Featured By Owner Dec 26, 2005
Beautifull drawing XD.
Reply
:iconanjicle:
anjicle Featured By Owner Dec 25, 2005  Professional Artisan Crafter
Wow. Just wow.

:hug:
Anj
Reply
:icondecemberbellz:
DecemberBellz Featured By Owner Dec 23, 2005  Hobbyist Traditional Artist
Wow this is just amazing
Reply
:icondaekazu:
daekazu Featured By Owner Dec 24, 2005
Thanks! ^^
Reply
:iconjoisan:
Joisan Featured By Owner Dec 23, 2005  Hobbyist Digital Artist
hyhyhy, sliczna ^^= tylko ciekawe dlaczego pshypomina mi Ami-chan :>> <gloopie pytanie XD>
Reply
:icondaekazu:
daekazu Featured By Owner Dec 24, 2005
Hmm... Pomyslmy... <drapie sie po glowie> Ja nie wiem. ;] Heheheheh...
I dzieki!
Reply
:iconjoisan:
Joisan Featured By Owner Dec 25, 2005  Hobbyist Digital Artist
hyhyhy ;]

niu to jush wiesh XP nya~! ;] :)
Reply
:iconvarlgav:
Varlgav Featured By Owner Dec 23, 2005
ale slodko wycieniowales jej buzke ^^
kolejna udana proba pokolorzenia tego lajnarta - podobac siem :)
Reply
:icondaekazu:
daekazu Featured By Owner Dec 24, 2005
Dziekowac! ;]
A czemy Ty nie pokolorowac ten lineart? Hmm?
Reply
:iconvarlgav:
Varlgav Featured By Owner Dec 25, 2005
bo ostatnio brak weny totalny :/
Reply
:icondaekazu:
daekazu Featured By Owner Dec 25, 2005
Jak to? Nic nie inspiruje, nie cieszy? Hmm..? Czuje sie troche winny w Twoim nierysowaniu. :l Mam nadzieje, ze to nie przeze mnie w jakiejs tam czastce?
Reply
:iconvarlgav:
Varlgav Featured By Owner Dec 25, 2005
oh nie ^^ gdzie tam przez Ciebie. ja po prostu mam slomiany zapal :(
Reply
:icondaekazu:
daekazu Featured By Owner Dec 25, 2005
Ojejku, ale skad to sie bierze? Zn. sie nie wiesz co chcesz rysowac czy brakuje Ci motywacji?
Reply
:iconvarlgav:
Varlgav Featured By Owner Dec 26, 2005
wiem, co chce, nie brakuje mi motywacji, ale... hmmm ciezko to wyjasnic jakos sensownie :?
po prostu zaczynam, nie koncze... zapal opada _^__
Reply
:iconthechiron:
TheChiron Featured By Owner Dec 23, 2005
Awww look at that little face... :aww:

Also, I could kill for her abs :D I love the shading of her muscles and her hair. Bleh, you're too good, I'm starting to dislike you :bleh: :)
Reply
:icondaekazu:
daekazu Featured By Owner Dec 24, 2005
Hey, this is unfair ;] Hehehe. But thank you for nice words! :D
Reply
:iconweeepingwillow:
WeEePiNgWiLlOw Featured By Owner Dec 22, 2005  Student Traditional Artist
shes pretty sweet

nice jorb
Reply
:icondaekazu:
daekazu Featured By Owner Dec 24, 2005
Thanks! :D
Reply
:iconwampirek:
wampirek Featured By Owner Dec 22, 2005
hmmm może po kolei.... widzę, że Katibu bedzie miała troche problemów z wybraniem najlepszej pracy :) hmmm.... szkoda, że nie pokusiłeś się o wydrukowanie i pokolorowanie kredkami ;) jestem ciekawa jak by to wyszlo. Co do cieniowania to jest ono doprawdy wspaniałe, bardzo jasne i świetliste. Przed chwilą miałam okazję obejrzeć pracę Irulany i mimo iż oboje użyliście niebieskiego w każdej z tych prac tworzy on trochę inny klimat. No i co do tła: obie wersje są dobre jednak w tej z tłem postac jest w jakims okreslonym miejscu/przestrzeni i doskonale sie z nią komponuje. I o ile wersja na DA wydaje się nie tylko "czysta" ale i w pewien sposób sterylna to w tamtej tło nie przygniata postaci ale uzupełnia ją. Ja bym postawia raczej na tamtą ale tak czy inaczej doskonale się spisałeś ;P
Reply
:icondaekazu:
daekazu Featured By Owner Dec 24, 2005
A wiesz, zastanawialem sie czy nie pokolorowac tego kredkami, ale tak sobie pomyslalem ze kredki wypadna slabiej niz digital. Caly czas mam wrazenie, ze digitalowe prace maja ladniesza prezencje. Sam nie wiem. :>
A co do pracy z tlem. To tlo niby bylo ok, ale cos mi psulo w tej pracy. Bez tla do przodu wyszlo cieniowanie. Ugh, nie wiem co robic. Podmieniac czy nie..? Na ankiete z prosba o podjecie wyboru juz za pozno.. :]
Reply
:iconwampirek:
wampirek Featured By Owner Dec 24, 2005
hmm... akurat w Twoim wykonaniu kredki prezentują się równie dobrze co digital jeśli nie lepiej :) Co do tła to masz rację, cieniowanie widac lepiej bez. Jednak wyboru nie będzie dokonywac Katibu lecz userzy wiec zapowiada się na to, ze bardziej bedzie to chyba konkurs popularnosci, a najwiecej głosów zyskają te prace, które w jakiś sposo przyciągną wzrok ;) Jakoś wątpię by wszystkim osobom chcialo sie obejrzec kazdą pracę po kolei. Ja to zrobilam gdyż lubię linearty Katibu a mnogość pomysłów i interpretacji na ich pokolorowanie mnie zadziwiła, ale wydaje mi się że będą tez osoby ktore wybiorą nawet bez powiększania miniaturek z journala Katibu. W takim wypadku więc bardziej oplacaloby Ci się dac pracę z tłem ;) Ale dycezja nalezy do ciebie xD

PS. Wesołych i ciepłych Świąt ;3 xD Wiem, że już trochę zapóźno ale w te święta miałam mały zapiernicz w domu więc nie było jak złożyć życzen ;3
Reply
:icondaekazu:
daekazu Featured By Owner Dec 24, 2005
Kurcze, no to faktycznie. Ale ja jeszcze sie nie moge przekonac do kredek. Naprawde. :/ Po prostu napracuje sie, skan i... jakis taki zawod gdzies gleboko w srodku bo praca wyglada slabiej.
Co do glosowania.. Masz racje, ale chyba nie da sie tego uniknac. Chyba, ze KatiBu wybralaby komisje, ktorej nie daloby sie przekupic. Lol. XD
I wzajemnie. Wesolych, cieplych, takich naprawde przyjemnych swiat! ;) Tez strasznie zabiegany jestem. ^^;
Reply
:iconsilwena:
silwena Featured By Owner Dec 26, 2005
Tez tak czasem mam: tyle roboty a na skanie wyglada cienko.. jesli nie gorzej. Tyle ze Twoje kredki sa naprawde wysmielite! :kiss:
Reply
:iconwampirek:
wampirek Featured By Owner Dec 26, 2005
oj, skanery rzeczywiście potrafią zawalić sprawę ;_; heheh i która miałaby czas by obejrzeć wszystkie te śliczne pracki :>
Reply
:iconichigokitty:
IchigoKitty Featured By Owner Dec 22, 2005  Hobbyist Artisan Crafter
beautiful coloration! just wonderful!!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 558 × 928




Details

Submitted on
December 21, 2005
Image Size
153 KB
Resolution
558×928
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
21,910
Favourites
437 (who?)
Comments
120
Downloads
2,226
×